Każdy ma swój ulubiony, w którym pije poranną kawę lub herbatę. Pęcznieje od nich rynek gadżetów reklamowych, bo są tanie, praktycznie, a do tego potrafią zaskoczyć oryginalnym wyglądem. Kubki reklamowe – bo o nich mówimy – to idealny upominek dla potencjalnych klientów i partnerów biznesowych.
Problemem może być za to wybór odpowiedniego kubka. Te o klasycznym wzornictwie z pewnością nie zachwycą, warto więc poświęcić chwilę, aby wybrać taki kubek reklamowy, który zapadnie w pamięć.
Jak wybrać unikalny kubek reklamowy?
Po pierwsze unikaj najpopularniejszych kształtów. Niezależnie od nadruku, taki kubek nie zachwyci i może zostać potraktowany jako niechciany prezent. Zapewne wyląduje gdzieś z tyłu szafki kuchennej i nikt go więcej nie zobaczy.
Bądź kreatywny. Na rynku znajdziesz kubki reklamowe o różnych funkcjonalnościach i różnym wyglądzie. Dodatkiem do klasycznego kubka może być chociażby łyżeczka, która stanowi jego nieodłączną część. Gadżetem, który od razu podniesie jakość naszego upominku będzie również specjalnie dopasowane wieczko do kubka reklamowego – dzięki temu będzie on służył nie tylko do picia w nim kawy, ale również do parzenia aromatycznych ziół.
Co masz jeszcze do wyboru?
- kubki reklamowe termiczne, które zachowują się prawie jak termos, długo utrzymując temperaturę napoju;
- kubki ze stali nierdzewnej, charakteryzujące się niezwykłą trwałością;
- szklane kubki w kształcie słoika ze słomką – idealne na domowe smoothie;
- kubki z zaparzaczem;
- termosy o różnych pojemnościach;
- kubki emaliowane dla wielbicieli klasycznego wzornictwa;
- butelki wyposażone w gadżety, np. z głośnikiem.
Pamiętaj, że rodzaj kubka powinien zostać dopasowany do grupy docelowej. Jeśli chciałbyś pokazać, że prowadzisz firmę, która żyje w zgodzie ze środowiskiem naturalnym, postaw na kubki wykonane ze szkła na domowe koktajle. Ale jeśli Twoimi klientami są sportowcy, lepszym wyborem będą po prostu kubki termiczne.
Dlaczego warto postawić na kubki reklamowe w swojej kampanii?
Kubki reklamowe to stosunkowo tani gadżet promocyjny. W dodatku wiele wariantów kubków sprawia, że może z nich skorzystać każda firma. Sprawdzają się zarówno jako prezenty dla nowych klientów, jak i nagrody za udział w szkoleniach czy jako drobna forma upominków dla pracowników. W dodatku czas ich używania jest bardzo długi – zwłaszcza jeśli dany kubek przypadnie osobie obdarowanej do gustu. A to zaś idealny powód, aby wykorzystywać je w kampanii. Taki kubek to przecież świetna reklama!
Pomyśl tylko o powierzchni nadruku. Jest ona na tyle duża, że będzie z daleka widoczna, a jednocześnie na tyle mała, żeby nie razić innych swoją natarczywością. Oczywiście skuteczność kubka reklamowego zależy nie tylko od kształtu i doboru kubka do grupy docelowej, ale również od umieszczonego na nim nadruku. Zadbajmy o to, aby wywoływał w odbiorcach miłe skojarzenia. Umieśćmy na nim hasło reklamowe w pozytywnym tonie czy jakiś obrazek z logo firmy, ale w niewielkim rozmiarze.
Warto, aby kubek reklamowy przyciągał uwagę innych. Wówczas Twoja firma zwiększy zasięgi i z pewnością poszerzy grono swoich odbiorców.
A Ty, wybrałeś już swój idealny kubek reklamowy do kampanii promocyjnej? Jeśli nie, sprawdź ofertę na stronie producenta globalgift.pl/16-kubki-reklamowe