Jedna z popularnych form reklamy są ulotki czy gadżety reklamowe. Wiele firm sięga również po takie rozwiązanie jak słodycze reklamowe . Taki słodki poczęstunek pozwoli zatrzymać ci klienta, który już raz zainteresował się twoja ofertą i pomoże nawiązać z nim stała relacje, podobnie jak program lojalnościowy. W końcu każdy z nas uwielbia słodycze. Warto pamiętać, że najpopularniejsze cukierki reklamowe to oczywiście uwielbiane przez wszystkich krówki. W końcu każdy lubi się na nie skusić. Być może i w twojej firmie cukierki staną się doskonałą formą reklamy.
Czym wyróżniają się cukierki reklamowe?
Chociaż tego rodzaju słodki poczęstunek oferuje wiele form, to jednak nadal jest on wyjątkowym sposobem zainteresowania potencjalnych odbiorców twoich usług i produktów. Dzieje się tak, ponieważ:
– każdy uwielbia słodycze chętnie po nie sięga;
– na każdym papierku możesz umieścić swoje logo oraz ciekawe hasło reklamowe;
– słodkie chwile będą kojarzone z twoją firmą.
Jeśli chcesz, żeby twoja reklama, a tym samym firma zostały jeszcze lepiej zapamiętane. Wiele osób decyduje się na umieszczenie ich przy lądzie czy kasie fiskalnej, żeby móc częstować każdego z klientów korzystających z usług firmy. Dobrym pomysłem, szczególnie w przypadku na przykład zakładów kosmetycznych jest umieszczenie takiego słodkiego poczęstunku na przykład na stoliku kawowym przy wypoczynku dla klientów oczekujących na usługę. Dzięki temu w każdej chwili mogą oni sięgnąć po coś słodkiego a jednocześnie dokładnie zapoznać się z grafikami umieszczonymi na opakowaniu papierka.
A przecież to właśnie te grafiki są dla nas najcenniejsze. Odpowiednie opakowanie możesz zaprojektować samodzielnie lub razem z firmą realizującą twoje zlecenie na słodki poczęstunek dla klientów. Na pewno powinno się na nich znaleźć logo twojej firmy a także jakiś tekst, dzięki któremu każdy sobie o tobie przypomni. Może to być wesoły slogan lub podchwytliwe pytanie. Wszystko zależy od ciebie, dlatego warto potraktować to wyzwanie z uśmiechem.
Tego rodzaju cukierki sprawdzają się również na wszelkiego rodzaju targach promujących twoja działalność, a także w restauracjach czy sklepach internetowych. W końcu słodki poczęstunek dołączony do rachunku za posiłek albo też do zamówienia ze sklepu internetowego. Ten mile gest staje się również popularny jak ulotki, a cenowo jest on tak naprawdę niewiele droższy. Za to dzięki tak miłemu gestowi możesz się spodziewać, że klient następnym razem również skorzysta z twojej usługi.